15.11.07

UN KURSAAL COM CAL

Carta al director, diari Regió 7 un dia d'aquests:
.
"Arran de la polèmica després de la dimissió de la gerent del Kursaal Laura Bozzo penso que: el teatre al meu entendre ha d’estar al marge del Galliner. No em mal interpreteu el Galliner ha d"ocupar una part important de la programació del teatre. Però el Kursaal com a tal ha de tenir vida pròpia i acollir altres propostes ja siguin finançades amb els diners de l’ajuntament o bé per empreses privades. Obrir les portes a tots els públics i programar tota mena d"espectacles no només pel públic "multiculti". Els manresans no volem un Liceu per contemplar-lo des de fora. Volem un espai d"entreteniment cultural o pseudocultural que ens faci passar grans estones. Veig moltes possibilitats a la sala petita, penso que s"hauria d"explotar més. Si no troben ningú que vulgui ocupar el càrrec jo m’hi ofereixo".
.
No rigueu que això és seriós.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I doncs, que consideres públic "multilculti"?
És que no m'he pogut estar de preguntar-t'ho.

Llegeixo habitualment aquest blog, ja sé que t'importa una puta merda, però em fa riure força. :D

Marc ha dit...

Mentre no es converteixi com les sales gran i petita del Sielu, cap problema. És broma. El què passa que tot i que Manresa sigui "ciutat", les associacions i entitats continuen formant un cercle molt tancat, i tothom escombra cap a casa seva.

Anònim ha dit...

el problema dels manresans és que som uns envejosos, i en lloc de sumar i tirar endavant tots junts, ens anem tirant pedres els uns als altres.
és un problema endèmic, que ve de mooolt lluny, i que ens perd com a ciutat.