8.12.08

STANDSTILL ACoUSTIC VERSION

No us penseu que em passes per alt el concert que van fer els Standstill al Sielu, l’últim divendres del mes de novembre. Segur que estarà a la llista de lo millor de l’any que cada desembre prepara aquest bloc. El cas és que per problemes logístics, que ara no venen al cas, no vaig publicitar com calia aquest bolo. I per que no quedi en l’oblit us obsequio amb un parell de fotos cutres que vaig fer amb el telèfon.


Tenia raó l’organitzador, quan li vaig preguntar si el fet de que vinguessin en format acústic seria un concert menor o un honor per a nosaltres, ell sense vacil·lar em va dir que seria un privilegi a l’abast de pocs. Doncs així va ser, comunió espiritual entre un públic hipnotitzat per les frases inconnexes del cantant i les guitarres acústiques sonant més sorolloses que mai.